✓ Gratis verzending vanaf 30,-    ✓ Morgen in huis    ✓ Stichting Webshop Keurmerk
Twitter Facebook

Klantenservice


Welkom bij onze klantenservice. Vanzelfsprekend zijn wij je graag zo goed mogelijk van dienst. Op deze pagina tref je meer informatie over onze winkel. Mocht je toch nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.
 
 

 
Daarom Onlinekabels.nl
Bij Onlinekabels.nl vinden we het belangrijk dat je zo eenvoudig en veilig mogelijk kunt winkelen. Een goede vindbaarheid van producten en een transparante webwinkel staat bij ons daarom voorop. Wij streven ernaar snelle service en een ruim productassortiment te bieden. Producten die je bij ons vindt zijn gecontroleerd op kwaliteit en altijd scherp geprijsd.
 
 
Contact
Heb je opmerkingen, vragen over een product, je bestelling of andere vragen? Neem dan contact met ons op via email of contactformulier. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn verzoeken wij je contact met ons op te nemen via email. We helpen je graag verder en streven ernaar iedere email altijd binnen 24 uur te beantwoorden. Je kunt ook eenvoudig contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website. Om naar de contactpagina te gaan klik je hier >>
 
 
 
Betalen
Veilig kunnen afrekenen is natuurlijk wel zo prettig. Wij hanteren daarom meest gangbare manieren van online betalen. Via iDeal betaal je eenvoudig direct via je eigen bank. Via Paypal kun je eveneens eenvoudig afrekenen met je creditcard. Daarnaast bieden wij je nog de mogelijkheid om te betalen via overboeking of onder rembours. Bij betaling onder rembours dien je rekening te houden met een extra levertijd van 2 à 3 werkdagen. Bij betaling via overboeking verzenden we je bestelling zodra we je betaling ontvangen hebben.
 
 
Verzenden
Bestel je op werkdagen voor 17.00 uur, en betaal je via iDeal of Paypal? Dan wordt je bestelling in veel gevallen de volgende dag al geleverd. Wanneer wij je bestelling verzonden hebben ontvang je van ons een trackingscode om je bestelling te volgen. Deze trackingscode ontvang je op werkdagen na 21:00 uur. De verzendkosten bedragen € 2,95 per bestelling, bij besteding boven de € 30,- zijn de verzendkosten gratis. Let op: wij verzenden alleen binnen Nederland en verzending naar een Postbus adres is niet mogelijk.
 
 
Retourneren
1. Alle artikelen kun je binnen 14 dagen na ontvangst zondermeer retourneren waarna je het volledige aankoopbedrag terugkrijgt. Hierbij geldt echter nadrukkelijk dat de artikelen in een zo oorspronkelijk mogelijk en ongeschonden staat bij ons worden afgeleverd. Voor het retour zenden van je pakket brengen wij €5,95 verzendkosten in rekening, ongeacht het gewicht en omvang van het pakket. Je ontvangt van ons een antwoordnummer en betaalt dan geen verzendkosten aan de PostNL balie. Dit bedrag wordt verrekend met je retour-uitbetaling. Je ontvangt dit retourbedrag vervolgens binnen 14 dagen op je rekening.
2. In een (uitzonderlijk) geval dat je een artikel wordt toegezonden dat niet overeenkomt met de bestelling of het door jou bestelde artikel een defect vertoont, dan behoud je het recht binnen redelijke termijn hierover bij ons te klagen. Wij zullen het door jou bestelde artikel vervangen, of indien gewenst, het aankoopbedrag terugstorten. Onlinekabels.nl neemt in dit geval de kosten voor het retour zenden voor haar rekening.
3. Indien je een artikel wenst te retourneren, volg dan de volgende stappen:
• Neem contact op met Onlinekabels. Vermeld hierin het bestelnummer, het artikelnummer en eventueel de reden van retour.
• Vervolgens ontvang je binnen enkele werkdagen een RMA nummer en verzendadres (antwoordnummer) van ons. Het is van belang dat je dit RMA nummer vermeldt bij je retourzending. Zonder RMA nummer kan je retourzending niet in behandeling worden genomen. Tevens dien je de meegeleverde pakbon (of een kopie hiervan) bij de retourzending toe te voegen. Hier kun je ook het RMA nummer op vermelden.
• Je kunt hierbij ook gebruik maken van dit retourformulier, maar dit is geen verplichting. Print dit formulier, vermeld hierop o.a. het RMA nummer en stuur het mee met je retourzending.
• Verpak de artikelen dusdanig dat beschadiging wordt vermeden.
• Onlinekabels.nl is niet verantwoordelijk voor pakketten die niet aankomen. Zorg er altijd voor dat je een verzendbewijs krijgt.
 
 
Klachten en geschillen
We streven naar zo veel mogelijk tevreden klanten. Mocht je toch een klacht hebben dan kun je dit kenbaar maken door contact met ons op te nemen via de contactpagina. We zullen je klacht dan uiterlijk binnen 5 werkdagen behandelen. Mocht je na het behandelen van je klacht niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, dan kun je altijd nog terecht bij de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.
 
 
Zakelijk
Ook als zakelijke klant ben je bij Onlinekabels.nl aan het juiste adres. Indien je in grotere aantallen producten wilt bestellen gelden mogelijk aantrekkelijke kortingen. Wij adviseren je in dit geval om eerst één artikel te bestellen, zodat je er zeker van bent dat het product aan de verwachtingen voldoet. Neem voor meer informatie contact met ons op.
 
 
Algemene voorwaarden
Wat zijn je rechten en plichten? Onze algemene voorwaarden zijn samengesteld door de Stichting Webshop Keurmerk en de Consumentenbond. Om onze algemene voorwaarden te lezen klik je hier >>  
 
 
Privacy
Onlinekabels.nl respecteert jouw privacy en gaat zorgvuldig met je gegevens om.  Meer hierover lees je in onze Privacy Policy. Om naar onze Privacy Policy te gaan klik je hier >>